Alla inlägg den 29 januari 2009

Av DOLDER'S - 29 januari 2009 18:56

jag kan bli det!

Jag tror att jag har talang :D jag menar inte för att jag är ondskan som överlevde elr att jag är ökänd över hela trolkarlsvärlden. Min stäma liknar faktis den där smutskallen Britney Spears med dem... Dem fina lockarna...

Med min unika sångröst. Jaag menar jag är flintis.. Okey det erkänner jag men... Jag kan skaffa peruk SO WHAT?

Men kör är kanske bättre? fast isåfall måste jag vara körledare...

Jag när jag övar the Voldemort Takes It All.
Av DOLDER'S - 29 januari 2009 18:39

Jag kom på ett fantastisk minne... Jag blev lite upptjatad men... Jag slöt ögonen och kom ihåg att jag har dödat Sirius Black :3. VD kom hem och tjatade om det här förbannade ICA,enligt honom.

Det här med att bo i lund... Det var ju inte min idè... Men men. VD har sina idèr...


/Bella


See full size image



Av DOLDER'S - 29 januari 2009 18:29

Jag blir irriterad. Idag på ICA när jag skulle köpa bröd(Bella tog slut på det goda brödet^^). Så stog jag och valde mellan ljust bröd elr vit bröd. Och sen där bakom mig-gissa vad som står där?,en MUGGLARE och bakom den där...saken... Så står en till MUGGLARE. Fatta vad irriterad jag blir-ICA är ju en trollkarls butik,för fan.



/V-mannen 

Presentation

Omröstning

Känner du dig ond?
 Japp hela tiden!
 Ond?! *skrämd*
 Jag vet faktis inte... Blandat.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Januari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards